Latest Instagrams
tiistai 14. marraskuuta 2017

TYYLINI KULMAKIVET

Oon kirjoittanut pitkän listan erilaisia postausideoita teille ja nyt pääsen vihdoin toteuttamaan ensimmäisen! Olin koko viikonlopun mun vanhempien luona ja tulin eilen illalla Helsinkiin taas hetkeksi. Luvassa on vaikka kuinka paljon tekemistä ja siksi nyt ei oo hirveästi aikaa pohtia postauksia, joten tein pitkän listan ideoita valmiiksi, että välttyisin pahemmalta stressiltä. Ensi viikko tulee olemaan super kiireinen, mutta yritän pysyä mun normaalissa postaustahdissa. Mutta nyt päläpälät sikseen ja siirrytään tän postauksen pariin!

Kuten otsikossa lukee, tuun esittelemään teille tässä postauksessa mun tyylini kulmakivet kollaasien muodossa. Oli muuten vaikeeta löytää mahdollisimman samanlaisia vaatteita kuin mulla on tuohon kollaasiin, mutta yritin parhaani. Älkää siis erehtykö - en omista näitä tismalleen samoja vaatteita, vaikka pari samaa multa löytyykin! Tän postauksen tarkoituksena ei ole myöskään olla sellainen perinteinen ''mitä vaatekaapistasi pitäisi löytyä'' -postaus, vaan tässä on vain mun oman tyylini ehdottomia kulmakiviä, joista mun tyyli muodostuu. 


TAKIT

Oon aikamoinen takkifriikki ja meidän eteinen pursuu takeista. Tykkään todella paljon farkkutakeista ja mulla löytyykin niitä useassa eri värissä, mutta perus sininen takki on helpoin yhdistää eri asukokonaisuuksiin. Oon se tyyppi, joka pitäisi farkkutakkia ympäri vuoden, mikäli säät sen täällä sallisi :D Vintagehenkiset varsity-takit on myös mun mieleen ja vedänkin yleensä sellaisen mun niskaan, mikäli asukriisi iskee. Sen kanssa sopii mielestäni parhaiten joku aika yksinkertainen asu ja munkin kaikki varsity-takit on aika värikkäitä. Tää kuvassa oleva Off-whiten takki olisi ihan täydellinen!


NEULEET JA COLLEGET

Mun vaatekaapista löytyy neuleita ja collegeja niin perusväreissä kuin vähän värikkäämpinäkin. Tykkään myös väljästä mallista ja siitä, jos paidassa on jokin kiva juju, esimerkiksi pallohihat tai erikoinen materiaali. Printtihuppari on myös yksi asukriisien pelastaja, jos haluaa asuun vähän jotain erilaista.


TOPIT

Raitapaita varmaan löytyy jokaisen vaatekaapista ja se toimii aina. Kesällä mulla näkyi tosi paljon raita t-paitoja, mutta en viitsinyt vuorata tätä kollaasia täyteen raitapaitoja, joten tuo yksi saa riittää! Printti t-paidat on myös yksi tärkeimmistä mun tyylini kulmakivistä, koska ne tekevät asusta vähän mielenkiintoisemman kuin esimerkiksi ihan tavallinen valkoinen t-paita. Topit mulla on yleensä aika perusväreissä, mutta kesän aikana tuli hankittua myös pari väripilkkua toppivarastoon. Oon myös aivan heikkona tuollaisiin siroihin pitsitoppeihin, harmi vaan että näin talvella niille ei tule juurikaan käyttöä, paitsi juhlissa korkeintaan.


ALAOSAT

Uskokaa tai älkää - parisen vuotta sitten käytin vain mustia stretchfarkkuja ja nykyään en käytä sellaisia ollenkaan! Mom jeansit on saanut vakkaripaikan mun vaatekaapista. Multa löytyy myös muutama vähän erilaisempi housupari, esimerkiksi trackpantseja, leveälahkeisia housuja, ruutuhousuja tai kiiltonahkapöksyjä. Hameita mulla ei hirveästi ole, mutta kiiltonahkahame on löytänyt pysyvän paikan mun vaatekaapista!


KENGÄT

Lenkkarit on se mihin tykkään panostaa ja oon tosi tarkka siitä, minkälaiset lenkkarit jalkoihini laitan. Tähän taitaa olla syynä mun poikaystäväni, joka onkin aikamoinen kenkäexpertti ja yhdessä aina kytätään kivoja kenkiä :D. Mulla on tosi paljon valkoisia lenkkareita enkä tiedä mikä siinä on, että päädyn ostamaan aina valkoiset kengät. Korkkareissa en oo ihan niin tarkka mikä merkki tai minkälaista laatua ne on, koska niitä tulee käytettyä huomattavasti vähemmän. Bikerbootsit ja western-tyyliset nilkkurit on ollut nyt syksyllä kovassa käytössä! Tunnen oloni aina välillä vähän oudomman tyyppiseksi naiseksi, sillä mulla on ehkä alle viidet korkkarit, kun taas toisilla niitä on hyllyt täynnä.


ASUSTEET

Jooh. Mikäli ootte seuranneet mun blogia, ootte varmaan huomanneet mun baskerivillityksen ja tuo kyseinen hattu pääsee varmaan joka päivä päähän. Saa nähdä kuinka kauan tää mun villitys kestää. Ja kuten aiemmin jo mainitsinkin siitä, että tykkään panostaa kenkiin, joten multa ei oikeastaan löydy mitään kalliimpaa designerlaukkua. Guccin laukku on kyllä haaveissa ollut jo pitkään, mutta nyt opiskelijan tuloilla se myös jääkin haaveeksi. Ehkä vielä joskus! Marimekon kangaskassi sen sijaan on kovassa käytössä ja se onkin varmaan mun käytetyin ''laukku''.

_____________________________________

Eli näin lyhykäisyydessään - mun tyyli koostuu pääsääntöisesti ihan perus ketjukauppavaatteista muutamaa vähän kalliimpaa vaatetta ja kenkää lukuunottamatta. Mun tyylissä on se oma twistinsä, vaikka ajankohtaisia trendejä löytyy myös mun asukokonaisuuksista.

Mitkä ovat teidän tyylinne kulmakivet? Jos sieltä ruudun takaa löytyy bloggareita jotka olisi toteuttanut tällaisen samanlaisen postauksen olisi huippua jos linkittäisitte sen mulle, koska näitä olisi tosi mielenkiintoista lukea myös toisilta!

4 kommenttia:

  1. Sun tyyli on niin ihana! ♥ Kivasti toteutettu postaus!

    VastaaPoista
  2. Tyylisi on juuri sinun näköisesi! Nuorekas ja tyylikäs samaan aikaan<3

    VastaaPoista

Follow

PINTEREST